Monday 10 October 2011

Servis Motorsikal PERCUMA


Pemuda UMNO Bdr Tun Razak sudah memulakan gerak kerja 'kempen' pilihanraya secara perlahan-lahan di sekitar parlimen tersebut.


Program yg diberi nama JOM SERVIS MOTOR dianjurkan oleh Pemuda UMNO Bdr Tun Razak di bawah naungan Ketua Pemuda, Saudara Rizalman Dato' Mokhtar merangkap Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan.


Usaha berterusan yg dilakukan oleh Pemuda UMNO Bdr Tun Razak ini menunjukkan betapa UMNO/BN begitu serius utk menawan semula parlimen Bdr Tun Razak yg telah 'terbiar' lama tanpa perhatian yg baik oleh ahli parlimennya Tan Sri Khalid Ibrahim yg juga Menteri Besar Selangor.


Menurut Rizalman, program ini diadakan khusus utk mendekati golongan muda yg merupakan golongan sasaran utk kempen pilihanraya kali ini dan dalam masa yg sama bertujuan agar golongan muda terasa dekat dengan UMNO.


Untuk rekod, parlimen Bandar Tun Razak mempunyai sebanyak 23 peti undi dan bagi setiap peti undi, sebanyak 100 buah motorsikal akan diservis secara percuma. Menjadikan jumlah keseluruhan motorsikal yg  diservis kelak sebanyak 2,300 buah motorsikal.


Pada program yg telah dijalankan baru-baru ini, ia bukan sekadar menarik perhatian golongan muda bahkan turut menarik perhatian warga usia emas yg begitu teruja dgn program khidmat yg dijalankan ini biarkan terpaksa menunggu giliran.


Beliau berharap agar program ini akan berjalan dengan lancar untuk beberapa minggu akan datang dan beliau turut menambah Pemuda UMNO Bdr Tun Razak kini juga dalam rangka program mengumpul data pengundi-pengundi muda dan dalam masa yg sama golongan ini akan menjadi jentera bermotor Pemuda BN Bdr Tun Razak.


Secara keseluruhannya utk siri yg pertama ini dianggap berjaya. Semoga usaha berterusan Pemuda UMNO Bdr Tun Razak ini akan membuahkan hasil yg baik pada masyarakat sekitarnya.

Nantikan program ini di kawasan anda.

UMNO Bagus..

p/s : pakatan buat apa?

2 comments: