Sunday 28 August 2011

Mat Sabu Pengkhianat dan Pembelot Negara!!!

Mat Sabu pengkhianat Negara!!!
Harus ditentang habis-habisan!!! 
Peristiwa Balai Polis Bukit Kepong adalah kesan kekejaman pengganas komunis semasa keadaan darurat selepas Perang Dunia II. Dalam kejadian tersebut balai polis Bukit Kepong diserang oleh segerombolan 180 orang pengganas komunis bermula sekitar jam 5.00 pagi pada 23 Februari 1950. Baca sejarah peristiwa Bukit Kepong di sini...

Mat Sabu kata komunis itu hero..dia belajar sekolah mana agaknya..mungkin "Tok Guru" dia komunis kot.hehe...Matlamat Chin Peng ialah mahu menjajah Tanah Melayu dari Jepun... Dan dengan secara terbuka menghina Mat Sabu Lt. Adnan dan pegawai-pegawai Polis yang terkorban dalam tragedi Bukit Kepong.

Chin Peng ialah double agen yang dilatih oleh British untuk menumpaskan Jepun..dan setelah jepun kalah.. Chin peng mahu menakluk Tanah Melayu melalui bantuan China.. Pada waktu itu Melayu komunis hanyalah kuda tunggangang kepada komunis dan diberi layanan kelas kedua seperti DAP memperkudakan PAS..

Selain itu, Utusan melaporkan, timbalan presiden PAS itu, dalam ceramahnya di Tasek Gelugor, Pulau Pinang pada 21 Ogos lalu, turut mendakwa Datuk Onn dan Tunku Abdul Rahman tidak layak dianggap sebagai pejuang kemerdekaan kerana menganggap mereka sebagai pegawai British.

Timbalan presiden PAS, Mohamad Sabu berkata beliau tidak ingat isi ceramahnya berkaitan dakwaan pengganas dalam Kompeni Pasukan Ke-4 Parti Komunis Malaya (PKM) yang menyerang Balai Polis Bukit Kepong pada 23 Februari 1950 adalah wira negara.

"Saya tidak ingat (apa yang diperkatakan) sebab ceramah itu berlangsung minggu lepas (21 Ogos)," katanya kepada akhbar Sinar Harian...... Memang sah dah nyanyuk Mat Sabu nie...sendiri cakap sendiri lupa kaaa...

Terus terang aku katakan Mat Sabu telah memalukan bangsa Melayu dan memihak kepada komunis, Mat Sabu adalah pembelot kepada bangsa dan negara!!!! 


Mat Sabu Pengkhianat Negara!!!    Mat Sabu Pengkhianat Negara!!!   
Mat Sabu Pengkhianat Negara!!! 


  • Di bulan Ramadhan yang mulia dan sempena memperingatkan hari kemerdekaan, marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah kepada mereka (beragama islam) yang gugur dalam pertempuran di Bukit Kepong... AL- FATIHAH....

2 comments: